Πολιτική υποστήριξης, ανάπτυξης και αξιολόγησης του προσωπικού του ΠΜΣ

Σημαντικό στοιχείο για την επαγγελματική ανάπτυξη των μελών διδακτικού προσωπικού είναι η λειτουργία του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕΔΙΜΑ). Το Πανεπιστήμιο Πατρών είναι το πρώτο ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης το οποίο ίδρυσε ΚΕΔΙΜΑ (2016) με στόχο την επαγγελματική εξέλιξη και ανάπτυξη των μελών του διδακτικού προσωπικού και την αναβάθμιση της διδασκαλίας. Το ΚΕΔΙΜΑ προσφέρει διαφόρων τύπων προγράμματα όπως προγράμματα για συγκεκριμένες ομάδες του διδακτικού προσωπικού (λ.χ. νεοδιοριζόμενα μέλη διδακτικού προσωπικού, διδακτικό προσωπικό με σύμβαση), προγράμματα κατόπιν αιτημάτων από Τμήματα, καθώς επίσης και ad hoc προγράμματα για την εφαρμογή συγκεκριμένων μέσων, τεχνικών και μεθόδων διδασκαλίας (όπως για παράδειγμα για την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μελών διδακτικού προσωπικού, για την εφαρμογή συνεργατικών και φοιτητοκεντρικών μεθόδων, για την εφαρμογή καινοτόμων προσεγγίσεων όπως η ανεστραμμένη τάξη). Το ΚΕΔΙΜΑ στεγάζεται σε ειδικό χώρο με δυνατότητες για διά ζώσης, μέσω τηλεδιάσκεψης ή υβριδικά προγράμματα. Έως σήμερα έχει αναπτύξει δέκα πακέτα εκπαιδευτικού υλικού για την πανεπιστημιακή εκπαίδευση και συμμετέχει σε ευρωπαϊκά δίκτυα για την αναβάθμιση της πανεπιστημιακής διδασκαλίας. Σημειώνεται, ότι το ΚΕΔΙΜΑ είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας αφού λειτουργεί στο πλαίσιο της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) και ευθυγραμμίζεται με όλες τις συνιστώσες του Ενιαίου Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας (ΕΣΔΠ) του Ιδρύματος.

Το ΠΜΣ Λογιστική στο Σύγχρονο Περιβάλλον Διοίκησης ενθαρρύνει την ερευνητική δραστηριότητα των μελών του και την συμμετοχή τους στην ανάπτυξη επιστημονικών συνεργασιών με άλλα ιδρύματα, ινστιτούτα και φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, υποστηρίζει τη διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων και εκδηλώσεων, τόσο επιστημονικού χαρακτήρα όσο και γενικότερου ενδιαφέροντος, σε συνεργασία με διεθνείς, εθνικούς αλλά και τοπικούς φορείς για τη διασύνδεση της έρευνας και της διδασκαλίας με την κοινωνία και τη διάδοση του ερευνητικού και διδακτικού έργου του προσωπικού του ΠΠΣ.

Το ΠΜΣ Λογιστική στο Σύγχρονο Περιβάλλον Διοίκησης ενθαρρύνει την κινητικότητα του διδακτικού προσωπικού του μέσω της συμμετοχής στο πρόγραμμα ERASMUS+ με την υποστήριξη της αντίστοιχης δομής του Πανεπιστήμιου Πατρών. Επίσης, ενισχύει τη διά βίου μάθηση και εξέλιξη όλου του προσωπικού του ΠΜΣ.

Με την έναρξη των μαθημάτων του ΠΜΣ κάθε διδακτικού εξαμήνου, η Ομάδα Εσωτερικής Αξιολόγησης (ΟΜΕΑ) του Τμήματος συνεδριάζει και υποβάλλει στη Γενική Συνέλευση του Τμήματος τις καταστάσεις με τα μαθήματα του ΠΜΣ στα οποία προγραμματίζεται αποτίμηση του διδακτικού έργου. Μετά την έγκριση των καταλόγων μαθημάτων από τη Συνέλευση του Τμήματος, η Γραμματεία διαβιβάζει στη Γραμματεία ΜΟΔΙΠ τα αντίστοιχα Έντυπα Παροχής Στοιχείων Αποτιμώμενου Έργου υπογεγραμμένα από τον Πρόεδρο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και τον Συντονιστή ΟΜΕΑ. Η έναρξη της διαδικασίας ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ανώνυμων ερωτηματολογίων συνιστάται να γίνεται κατά τη διάρκεια της 8ης έως και 10ης εβδομάδας κάθε διδακτικού εξαμήνου προκειμένου οι φοιτητές να έχουν διαμορφώσει άποψη για το μάθημα και διαρκεί έως τη λήξη των μαθημάτων του εξαμήνου. Πιθανή παράταση δε θα πρέπει σε καμία περίπτωση να υπερβαίνει χρονικά την έναρξη της εξεταστικής περιόδου, στο τέλος της οποίας όλες οι αναφορές είναι προσβάσιμες ηλεκτρονικά από το Π.Σ.ΔΙ.Π. της ΜΟ.ΔΙ.Π. στο σύνδεσμο ps.modip.upatras.gr. Οι Συντονιστές ΟΜΕΑ ενημερώνουν τους διδάσκοντες για τη δυνατότητα ατομικής πρόσβασης στα αποτελέσματα μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος της ΜΟΔΙΠ ενώ η ανωτέρω διαδικασία πραγματοποιείται και για τα δύο διδακτικά εξάμηνα κάθε ακαδημαϊκού έτους. Τα στοιχεία αυτά είναι πολύτιμα και αξιοποιούνται από τους διδάσκοντες, οι οποίοι προβαίνουν σε βελτιωτικές κινήσεις.

Η ΟΜΕΑ του Τμήματος έχει την ευθύνη της υποβολής των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από τα ερωτηματολόγια των φοιτητών σχετικά με τη διδακτική ικανότητα ενός Καθηγητή, στην Τριμελή Εισηγητική Επιτροπή και το Εκλεκτορικό Σώμα, όταν αυτός κρίνεται για εκλογή ή εξέλιξη, ανανέωση ή μονιμοποίηση προκειμένου η αξιολόγηση αυτή να ληφθεί υπόψη στη σύνταξη της εισηγητικής έκθεσης και στη λήψη της απόφασης του εκλεκτορικού σώματος. Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση το ΠΜΣ συμμετέχει στο Βραβείο Εξαίρετης Διδασκαλίας για τα μέλη ΔΕΠ που καθιέρωσε το ΠΠ από το 2021. Η καθιέρωση του συγκεκριμένου βραβείου έχει ως σκοπό α) να τονίσει την πρωταρχική σημασία που δίνει το πανεπιστήμιο στη σημασία της εξαίρετης διδασκαλίας στα προγράμματα σπουδών και β) να αναγνωρίσει εκείνα τα μέλη του, που υπηρετούν την διδασκαλία ως ιδανικό με ξεχωριστή ικανότητα και αφοσίωση. Επιπλέον, συμμετέχει και στο Βραβείο Εξαίρετης Δημοσίευσης που καθιέρωσε το ΠΠ από το 2021. Η καθιέρωση του συγκεκριμένου βραβείου έχει ως σκοπό α) να τονίσει την πρωταρχική σημασία που δίνει στην βασική και εφαρμοσμένη έρευνα για την προαγωγή της επιστημονικής και τεχνολογικής γνώσης και β) να αναγνωρίσει και να επιβραβεύσει το κάθε εξαιρετικό ερευνητικό έργο που πραγματοποιείται στο ίδρυμα.

qxif-map-marker-alt

Διεύθυνση

Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστημιούπολη 26504 Ρίο Αχαΐα

qxio-android-phone-portrait

Επικοινωνία

+30-2610996272

qxif-envelope

Email

mscaccount@upatras.gr

  • qxio-social-facebook
  • qxif-linkedin-in